štvrtok 4. októbra 2012

Čakajú v poličke, Október - November 2012

Leto ubehlo ako voda, knihy z prvého zoznamu sú prečítané a je čas na ďalší zoznam. Tentoraz sú to knihy, ktoré patria do nejakých sérií a väčšina z nich mi po prečítaní ostane v poličke, keďže som si ich kúpila, alebo dostala ako darček.

Nespočetne veľakrát omieľaný príbeh, ktorý je už aj sfilmovaný sa konečne dostal ku mne. Čírou náhodou som ho totiž objavila v kníhkupectve s neskutočnou zľavou (to je aj dôvod, prečo mám len prvé dva diely, ale časom príde aj tretí). Takže, najprv knihy, potom film a potom sa dokopem aj k tej poslednej.




Čo by to bolo za čítacie kolo, keby v ňom neboli upíri. Druhú časť som už dávnejšie vyhrala a tú prvú som dostala v lete. Takže sa do toho konečne môžem pustiť a zistiť, či je lepšia kniha alebo seriál, aj keď tu som urobila chybu a najprv pozerala seriál. Po prvej sérii som ho však stopla, aby som si nepokazila všetok zážitok.



Čas nechať upírov upírmi a pozrieť sa, čo sa nám to deje pod zemou... a nad zemou. Alebo ako ma istá osoba cez prázdniny potešila a využila neskutočnú zľavu na všetky tri knihy a obohatila tak moju poličku s knihami.Potom k tomu pridať ešte štvrtý diel a môžem byť spokojná.
Na záver mesiaca a popri prednáškach sa ešte budem venovať Škole noci, ktorá akosi začína byť čoraz viac zaujímavá.

4 komentáre:

  1. Pekné úlovky 8)
    ja by som si rada prečítala Školu noci 1, aby som vedela presne o čom to je, aj keď teda zhruba viem, len som knižky ešte nečítala 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prečítaj, keď sa k nej dostaneš :) nie je to to najlepšie na svete, ale prečítať sa to dá :) ja som začala hlavne kvôli nude na prednáškach, lebo to boli jediné knihy, ktoré sa mi dali stiahnuť do mobilu :D a nejako som teraz už zvedavá ako to dopadne :)

      Odstrániť
  2. Pacili sa ti Hry o zivot? mne nie, asi aj ked budem jedina na svete nechapem co je na tom teenage citanie, kde pointa filmu/knihy je, ze sa idu vyzabijat mlady ludia.. pride mi to strasne brutalne neviem nepacilo sa mi to :(
    Ja som teraz docitala zivotopis Onassisa, odporucam prijemna kniha:)

    Inak pozývam ťa na mojú prvú giveaway k trojročnému výročiu môjho blgu :)
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, páčili O:-) myslela som, že to nebude bohviečo, ale tak, no páčili sa mi tie knihy a som neskutočne nervózna, že ešte nemám tretiu časť. Ale tak, nie všetky knihy sú pre každého :)

      Odstrániť