nedeľa 17. februára 2013

Darren Shan - Zabijáci úsvitu(The Saga of Darren Shan ¤ 9)

"Řekl to jako pravý upír," 
poznamenal Vandža přívětivě.
"Taky JE pravý upír," řekl pan Hroozley 
a já na to byl neskutečně hrdý.

Názov: Zabijáci úsvitu
OriginálKillers of the Dawn
Autor: Darren Shan
Vydalo: ALBATROS, 2008, 161 strán

Séria: The Saga of Darren Shan ¤ 9

Z lovců se stal lovená zvěř. Sice se jim se štěstím podařilo prchnout z pasti, kterou jim vampýři nastražili, ale Steve se nespolehl na první léčku a nastražil i další. Upozornil na ně úřady, kterým namluvil, že právě oni zodpovídají za sérii vražd, které spáchali vampýři. Lovci jsou najednou obklíčeni policií a vojáky. Jejich hlavní poslání - zničení Pána vampýrů - se tak ještě vzdaluje a jejich životy jsou opět v ohrožení.

Akosi som nečakala, že by sága mohla pokračovať takto. Kniha začala tam, kde predošlá skončila. Čo sa týka miesta, na ktorom sa naše postavy pohybujú, nejako veľmi sa z neho opäť nepohneme. Pohneme sa však s dejom a podľa môjho názoru o veľký skok dopredu. Pre mňa osobne bola kniha napínavá a plná akcie, keď som sa do nej na prvej prednáška pustila, na poslednej mi chýbali do konca 4 strany, ktoré som dolúskala pri obede, ináč by som to asi nevydržala.

Tento diel bol jedným z tých, od ktorých sa nemôžem odtrhnúť, pretože som zvedavá čo príde potom. A musím priznať, že niektoré scény boli tak neskutočne umiestnené, ak to tak môžem povedať, že moja predstavivosť mala čo robiť, aby si predstavila miesto, na ktorom sa hlavné postavy práve nachádzali. Hlavne pri záverečnej scéne som mala čo robiť, aby som si to v hlave nejako usporiadala.

V knihe sa objavia starí známi, ale situácie sa budú meniť takmer zo sekundy na sekundu a koniec. Ten bol na celej knihe jednoznačne najlepší. Po jeho prečítaní som mala pocit, že predtým sa vlastne ani nič také nedialo, že až ten koniec to poriadne zaklincoval a takisto ma prinútil rýchlo chňapnúť po pokračovaní. 


 

Myslela som si, že ma Darren už nemôže ničím prekvapiť. Mýlila som sa!

Súčasť projektu: 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára