piatok 28. júna 2013

Třicetidenní knihobraní - 14. Kniha, při které jsem se bál/a o své zdraví

14. Kniha, při které jsem se bál/a o své zdraví
27. června - 28. června
při čtení které knihy z vaší knihovničky, jste se vážně báli o svoje zdraví? Kdy se vám srdce rozbušilo tak, že jste každou chvíli počítali s infarktem, ať už díky strašidelným, romantickým nebo jiným scénám.

Traja pátrači a tajomstvo horiacich stôp


Sedela som schúlená za posteľou a skutočne som sa bála. Mala som o dosť menej rokov ako mám teraz, neviem či nie dokonca o desať a tejto knihe sa podarilo dokonale vystrašiť ma. Lebo vtedy podobné knihy ako teraz neboli. Upíri v kurze veľmi neboli, tak som čítala pátračov a táto duchárska časť ma vystrašila dostatočne na to, aby som sa bála v noci čo len vystrčiť nohu z pod periny.

Súčasť projektu:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára