utorok 11. júna 2013

Třicetidenní knihobraní - 6. Kniha, při které jsem se opravdu červenal/a

6. Kniha, při které jsem se opravdu červenal/a

11. června - 12. června

s příchodem 50 Shades se roztrhl pytel s knihami plnými sexu. Je tu nějaká, klidně i 50 Shades, při které se opravdu červenáte?

 

Živí mŕtvi v Dallase 

 

http://book.review.sk/wp-content/uploads/Zivi-mrtvi-v-Dallase.jpg

No fakt, táto kniha. Pamätám si ako som ju čítala práve keď sme sedeli v škole a čakali sme na nejakú konferenciu, ani by ma nenapadlo že sa v tej knihe zjaví niečo "pikantnejšie", ale predsa! Keď som k danej časti došla a prečítala ju, nielenže som sa mierne začervenala, ale hlavne som sa porozhliadala okolo seba, či si to nikto nevšimol a hlavne, či niekto nepozerá na to, čo práve čítam. 
Súčasť projektu:
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára