štvrtok 1. augusta 2013

Letní knižní hop + narodeniny blogu

Keď som si uvedomila, že blog bude oslavovať svoje prvé narodeniny, povedala som si, že by som sa konečne mohla odhodlať a usporiadať i ja nejakú súťaž, takú narodeninovú. V tých dňoch sa však objavila Cathy, ktorá na svojom blogu zverejnila info o pripravovanom Hope. Prečo teda nespojiť príjemné s užitočným a nespojiť prázdninové hopkanie s narodeninami blogu. 

Takže, poďme na to. Formulár som sa rozhodla urobiť cez Rafflecopter, keďže osobne ho mám pri súťažiach radšej, nakoľko nemusím toho vypĺňať tak veľa. Robím s ním však prvý krát a tak dúfam, že s ním nebudú žiadne problémy. V prípade nejakého haprovania, píšte do komentárov :) Tak poďme na to.

O čo sa bude súťažiť?

1. cena

Mapa mojich snov - Reif Larssen

2. cena

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQvrYB9nw8ODLNyHwuOz4nH7X1V_Y6-Xau02nmWeW6pW6adoSLdiwPTyVyoXsmkgekTtUWD2LmRZjp6I9igAA5PEmFZYhhRlblJOq6CT21GMJeJppCLMKtlZ8s4RYCpJk-xkYpyk6nMgwN/s320/pod+vra%25C5%25BEednou+oblohou.jpg
Veronica Rossi - Pod vražednou oblohou

3. cena 

Tami Hoagová - Hlbšie ako mŕtvi 

4. cena

http://www.martinus.sk/data/tovar/_l/103/l103764.jpg 
Markus Zusak - Posol

Aby som nezabudla na podmienky:
1. Účastníci len zo SR (tí z ČR majú súťaží viac než dosť O:-) )
2. Vyplniť súťažný formulár, povinný je len JEDEN vstup, s vaším menom a emailom :)
3. Výhercovia budú štyria, budem ich kontaktovať emailom (na odpoveď majú 48 hodín)
P.S. Vyhradzujem si právo zmeniť ceny v súťaži (nemali by sa, ale ak by náhodou)

Formulár:
a Rafflecopter giveaway

A hlavne, hopkajte ďalej :)
 

3 komentáre: