utorok 26. novembra 2013

Aktuálne seriálové dianie ¤ 2

Po mesiaci aj niečo som späť so seriálovým update-om, pretože seriály bežia jedna radosť, príbehy sa odvíjajú, postavy prežívajú možné aj nemožné a ja s nimi. Keďže mám už svoje stálice a tiež som priberala nejaké nové, nazbieralo sa množstvo dojmov z niektorých vybraných, o ktoré by som sa chcela s vami podeliť. Niektoré ma prekvapili a niektoré naopak, bohužiaľ.

Začala by som pekne abecedne seriálom Arrow, ktorému beží druhá séria a ktorý ma nudí rovnako ako na začiatku, ale musím priznať, že tá trocha akcie, ktorá sa tam sem tam udeje ma stále drží pri pozeraní a hlavne v posledných častiach, kedy sa odkrývajú stále nové a nové tajomstvá. Takže aj keď to nie je najlepšie čo som kedy videla, predsa len ma pri tomto seriály niečo drží.

Glee je síce o čosi smutnejšie, hlavne po smrti Finna, ale nejako sa dáva dokopy. Aj keď takisto to nie je to, čo to bývalo kedysi. Spoločne sme sa aj so sestrou zhodli na tom, že keď popretáčame pesničky, ostane nám asi 20 minút seriálu. Boje Sue a Willa ma už nudia a tie pesničky poväčšine tiež.

Grey´s Anatomy asi stavilo na city, pretože mám pocit, že čím ďalej tým viac sa tam ľudia vadia, ubližujú si, niečo sa im stane, rozídu sa, niekto umrie. Samé tragédie. Ach akí sme boli nadšení s novými nastupujúcimi internistami v podobe Meredith, Christiny, Izzie, Alexa a Georga a akí sme teraz zdeptaní z toho, že dvaja z nich sú preč, staré postavy akoby ustúpili do úzadia a zrazu sú tam nové, neopozerané. Nechápte to zle, milujem GA a myslím, že ten seriál je skvelý, ale niekedy sa mi proste zacnie za starými časťami. Asi si dám po sérii re-watching.

HIMYM - vážne? Zo začiatku to bolo neskutočne pozerateľné, ale čím ďalej tým viac mám pocit, že sa už len oddaľuje nevyhnutné. Vieme, kto je matka, ďakujeme pekne, keby išlo o mňa, seriál by už pokračovať nemusel, alebo by mohli zostrihať priemerne tak dve podarené scénky z každej časti a spraviť z nej jednu. Potom by to bolo skutočne skvelé, ináč sa už modlím aby to konečne nejako dopadlo a skončilo. Pretože aj keď sa sťažujem, tak mi to nedá nechať len tak rozpozerané, už to nejako musíme doklepať.

OUaT je stále rovnaké, sem tam nejaká akcia, ktorá ma prinúti predsa len ten seriál stále pozerať, OUaTiW sa už dostalo do podobnej roviny, vlastne teraz sú oba seriály takmer identické, keďže sa v oboch snažia zachrániť jednu postavu, teda, každý má tú svoju, ale predsa len je to takmer o tom istom. Keby nebolo istých veľmi pozerateľných indivíduí, tak by som to už asi ani nepozerala. Och, ale predsa len som zvedavá, ako to bude ďalej.

Najväčším prekvapením tejto sezóny je pre mňa Sleepy Hollow, spočiatku som sa bála, čo by sa z toho mohlo vykľuť, teraz však neuplynie ani dvadsať minút z jednej časti bez toho, aby som si povedala, že ten seriál proste milujem. Napätie, trošku histórie, zlé príšery a milý chlapík z minulosti, ktorý odpovedá ženám vyskakujúcim mu na obrazovke počítača, že ho teší ich záujem, ale je už zadaný. Rozhodne odporúčam každému, viem, že sa to každému páčiť nebude, ale pre mňa je ten seriál tak neskutočne úžasný, že si od každého zaslúži aspoň šancu.

Podobne ma milo prekvapil seriál Super Fun Night, s čím som ani len nerátala, ale nakoniec sa z toho vykľula celkom milá "podívaná", ktorá mi vie spríjemniť tých zhruba dvadsať minút, ktoré trvá jedna časť. Takisto som milo prekvapená zo SoA, ktorý sú v posledných dieloch takí napínavý, že mi srdce zrýchľuje a spomaľuje podľa toho, čo sa tam práve deje. Aj keď sa obávam, že s jedenástou časťou sa už pomaly blížime ku koncu šiestej série, zrejme aj to je dôvod, prečo tie časti naberajú na intenzite. Uvidíme, rozhodne som však z vývoja udalostí nadšená.

To by bolo z môjho aktuálneho seriálového života asi všetko, o nejakú dobu sa ozvem zas. Keď budem mať zase čo povedať a keď sa zmení repertoár. Očakávam totiž Bates Motel, Vikings a ešte zopár dúfam, že skvelých vecí.

6 komentárov:

  1. Arrow ťa nudí? NUDÍ?! :D :D Si divná :D Tá posledná časť ma zabila, videla si? :D To čo bolo? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No trochu :D ale tak uznala som, že trocha akcie tam je :) mňa nejako te spomienky a bojovanie neberie :D

      Odstrániť
    2. Tak tie scény z ostrova nebavia veľmi ani mňa. Ale to ostatné je pre mňa super :D

      Odstrániť
    3. Asi to proste nie je moja šálka kávy :D ja som vlastne druhú sériu začala pozerať len kvôli tomu mladému, s ktorým chodila jeho sestra :D O:-)

      Odstrániť
    4. Ja ich mám rada všetkých, ale chápem, že nie každého takéto baví. Ja poznám veľa báb, čo má radšej také romantické seriály. Ja si pozriem väčšinou obe. Ale momentálne u mňa určite vedie The Fosters, už sa neviem dočkať pokračovaniaaaa :D
      Inak Orpahn black si videla? Teraz si nespomínam, či som sa ťa už na to pýtala :D Ale je to pecka (aj keď tiež skôr také akčné. Je to o klonovaní... ale mám rada postavy) :D

      Odstrániť
    5. :D No šak toto :D ja som skôr taká romantická duša :) Fosters som začala pozerať, ale nejako som sa nevedela rozhodnúť, či ostať či nie... a potom som to nejako upustila zo zoznamu... Orphan Black dávam do To-watch listu :D a uvidím :) Vďaka za tip

      Odstrániť