utorok 3. decembra 2013

Goodbye November 2013

November je za nami, ani neviem ako rýchlo ubehol. Čaká ma posledný týždeň školy, potom už len dva týždne praxe. Tento mesiac bol taký rozlietaný, chodím častejšie domov, zase bol doma ocino, čo bol ďalší dôvod na príchod domov, v škole nám pribúda učenia aj písania prác. Celkovo sa však nestalo nič také, čo by bolo nejak extra super. Teda až na jednu vec. Podarilo sa mi nadviazať spoluprácu s vydavateľstvom Metafora, za čom som neskutočne rada a som im veľmi vďačná, že boli ochotní si ma zaradiť k ich blogerom. Dlho som sa odhodlávala ku kroku osloviť niekoho ku spolupráci a keď som to napokon urobila a prišla mi kladná odpoveď, bola som neskutočne natešená. Poďme však už na mesačné zhrnutie tých mojich klasických vecí, ktoré si v mojom živote dajú rátať najlepšie.


Svet knižný bol tento mesiac trochu menej plodný, aspoň čo sa týka knižných prírastkov do mojej knihovničky. Pribudli mi štyri knižky, z toho tri do čítačky a jedna jedinká do mojej police. Za prekrásnu YRSU sa chcem poďakovať vydavateľstvu Metafora, ktoré mi ju poskytlo ako recenzný výtlačok. Knihu si môžete v prípade záujmu zakúpiť tu.


To je o dosť menej, ak to porovnávam s minulým mesiacom, kedy som veru na knihách nešetrila, práve preto je ich počet tento mesiac taký skromný. Knihy, ktoré som prečítala na tom však nie sú až tak zle, ich počet sa mi nazbieral až na číslo osem, ktoré je na moje pomery celkom slušné.


Filmy sa tiež nedali zahanbiť, aspoň na moje pomery, tento mesiac boli tri.



Poďme spočítať ešte časti seriálov, ktoré som videla. Len jednu časť som vydržala pri pilotnom diele seriálu Dracula, ktorý ma nebavil, tak som ho do zoznamu ani nepriberala, ani na druhý pokus. Takisto jeden diel som videla zo seriálu Super Fun Night, ktorý ma očaril svojím humorom. Len dve časti som videla zo seriálu Once upon a Time in Wonderland a Bones, po tri časti som zhliadla zo seriálov Once Upon a Time, Glee, The Big Bang Theory. Až štyri diely sa mi podarilo kuknúť zo Sleepy Hollow, How I Met Your Mother, Arrow, New Girl, Sons Of Anarchy a Grey´s Anatomy. Až päť dielov som videla z Walking Dead a Under the dome, čím som dopozerala prvú sériu. Sedem častí som videla aj z True Blood, čím som ukončila druhú sériu, na tretiu sa vrhnem až keď prečítam knihu a ešte som stihla sedem kratučkých zo Scrubs. To je pre tento mesiac dohromady 63 dielov pre November.


Pred nami je posledný mesiac v roku, pre mňa čo sa týka udalostí asi najrušnejší a z časti aj najočakávanejší, takže som zvedavá, ako všetky veci, na ktoré sa chystám napokon dopadnú. A čo Váš november?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára