nedeľa 6. apríla 2014

Aktuálne seriálové dianie ¤ 6

V poslednej dobe sa toho v tom seriálovom svete moc nedeje, aspoň v niektorých. V iných naopak to ide doslova prúdom, ktorý Vás strhne a nepustí. Rovno sa priznávam, že neskutočne zaostávam so seriálom Arrow a silno zvažujem, či sa vôbec do toho ešte budem púšťať alebo ho nechám tak, neviem či mám to srdce, či to predsa len nemalo niečo do seba. Takisto som ešte nezačala s Vikingami, ktorých si trochu šetrím a tiež som o štyri časti pozadu s OUaTiW, ale to všetko doženiem cez víkend snáď. Na druhej strane som sa pohla so Scrubs a ak pôjdem ďalej týmto tempom, tak čoskoro skončím so štvrtou sériou. Teraz sa pusťme do tých, ktoré mi ale nedajú spávať a ženú mi miestami slzy do očí.

Bates Motel začal svoju druhú sériu a normálne si takmer nestíham uvedomovať, čo všetko sa tam deje. Mám pocit, že po prvej sérii si seriál nasadil omnoho rýchlejšie tempo. Dej sa vyvíja, mŕtvoly pribúdajú, podivné osoby sa zjavujú jedna radosť a odhaľujú sa staré tajomstvá. Rozhodne neľutujem, že som sa do tohto seriálu pustila, dúfam, že ma s ním čaká ešte mnoho minimálne takých dobrých sérií ako vydarená prvá a začiatok tejto druhej, pretože to rozhodne ide skvelým smerom.

Tak ako som pred pár týždňami hlásala začiatok druhej série My mad fat diary, tak teraz ohlasujem jej koniec. Neskutočné ako sa v šiestich epizódach môže udiať tak veľa a pritom mám pocit, že sa vlastne nič nestalo a že ešte nie je ten správny čas na to, aby sa druhá séria skončila, chcem viac! Týchto pár častí mi rozhodne nestačilo. Ostáva mi však len dúfať, že príde séria tretia a ja sa budem môcť ďalej nadchýnať príbehmi obyčajne neobyčajných tínedžerov.

Spolu s MMFD nás opustili na nejakú dobu ďalšie dva seriály. Walking Dead, ktorý ma po prestávke mierne nudil, ale napokon sa celkom pekne rozbehol a zdarne dobehol rovno do konca práve vtedy keď som od úžasu začala otvárať ústa, ale myslím že je to len dobre, pretože ma to presne naladilo na ďalšiu sériu. Keby sa to totiž skončilo pred pár časťami asi by som sa na to vykašľala, Daryl neDaryl, nemilosrdne by som ho vyškrtla.

Po nahromadení niekoľkých častí Once Upon a Time in Wonderland som si ich konečne pozrela, dozvedela sa, že moja obľúbená postava mieri do OUaT a tento seriál sa zruší. Vydržal teda aspoň jednu sériu, podľa mňa vcelku aj trochu zbytočnú, kľudne mohli tie postavy nahádzať do pôvodného seriálu, ale nevadí, aspoň sme sa trochu pobavili, potrápili a ide sa ďalej. Resp. aspoň niekto pôjde ďalej v príbuznom seriály a ostatní pôjdu svojou cestou.

Na prvý záver by som ešte hodila niekoľko infošiek a dátumov, ktoré by fanúšikovia nemali prehliadnuť, takže podľa mojich zistení a hlavne vďaka mojej milovanej stránke serialzone.cz sa nadobro lúčime s How I met your mother (rovno hodinovou časťou, ktorá po dlhej a vlečúcej sa poslednej sérii aj celkom stojí za pozretie, ale rozhodne sa nejdem púšťať do How i met your father!!). Taktiež nás po prvej sérii opustí už vyššie zmieňované Once Upon a Time in Wonderland, za ktorým mi vôbec nebude ľúto. Ako posledné nás opúšťa nespomínané True Blood, ktoré síce pozerám, ale čakám s treťou sériou kým si neprečítam knihu.

Naopak, potvrdené ďalšie série sú u seriálov American Horror Story (Evan! Evan! Evan! ), Arrow (ešte neviem či to budem pozerať), The Big Bang Theory (kto by bez toho mohol žiť?), Glee (aj keď som myslela, že už bude končiť), New Girl (silne uvažujem o škrtnutí z watchlistu), Sleepy Hollow (rozhodne pokračujeme, milujem ten seriál!), Supernatural (po vyškrtaní sa konečne dostane na radu s druhou sériou), Vikings (neviem neviem, druhá séria nie je nejak extra super) a Walking Dead (rozhodne áno!).

A na záver ešte pár dátumov. Ako prvý sa s nami v tejto sezóne rozlúči seriál New Girl a to už 6. mája, hneď potom ho bude tesne nasledovať Once Upon a Time a to 11. mája, Bones 12. mája, Glee 13. mája, Arrow 14. mája a zavŕši to Greys Anatomy a The Big Bang Theory 15. mája. Takže potom mi neostane nič iné len si počkať na Under the Dome a kukať One Tree Hill.

1 komentár:

  1. Arrow je teraz parádny, už sa teším na ďalší diel. A minulý týždeň ma dostala aj epizóda Agents of Shield :D

    OdpovedaťOdstrániť