streda 30. apríla 2014

Goodbye Apríl 2014

Akosi si tento rok skutočne neuvedomujem ako rýchlo ten čas beží, už je koniec ďalšieho mesiaca, čas na ďalšie sčítavanie a zhrnutie. Tento mesiac toho síce nebolo veľa čo sa týka kníh a vecí, ktoré tu zvyknem počítať, ale zato bol neskutočne bohatý na zážitky.
Hneď prvého ma čakala skúška z gynekológie, ktorú som dúfam spravila (aspoň škúšajúci sa nevyjadril nijako negatívne). Ešte ten večer prišiel do Bratislavy môj priateľ, ktorého o deň neskôr čakali prijímačky, takže som s ním strávila aspoň krátky pekný večer, keďže sme museli ísť skoro spať. Potom pekne tri dni praxe, víkend strávený na internáte. Týždeň relatívne o ničom. Sobota s ocinom, kedy sme si dali na stanici klobásu a kávu a ja som ho vyprevadila na vlak domov, aby som o pár dní mohla pricestovať domov aj ja a stráviť s ním pár dní. Doma sme chodili po keškách, doktoroch, babke a celému mesiacu kraľoval babský veľkonočný víkend, ktorý sme strávili v Hrabušiciach. Takže sme šli do Slovenského raja, jedli v Poprade v Utópii, naučili psa vydržať v aute, kým sme v obchode alebo reštaurácii, videla som hada, našli sme kopu keší, bola som s priateľom a potom som sa chtiac nechtiac musela pobrať späť do školy. Ďalší bratislavský víkend som strávila zbieraných odpadkov pri bunkroch nad tesom v lamači, pitím rannej kávy pred tescom a počúvaním vtáčikov, čo bolo spojené aj s odborným výkladom. Neskutočný zážitok, aj keď som do poslednej chvíle premýšľala, že sa otočím a nepôjdem tam, ale oplatilo sa. Potom už len vydržať dva dni v škole a hor sa domov na predĺžený víkend.
Takže opäť mám za sebou neskutočne skvelý mesiac, na ktorý budem ešte dlho spomínať, na niektoré dni určite.

Keď teraz pozerám na tie čísla, je to vcelku biedne. Nekúpila som si ani jednu knihu, čo nepochybne uvítala moja peňaženka a isto aj knižnica, kde už tie knihy pchám hocijako, len aby sa vošli. Prečítala som len tri knihy, čo je trochu hanba, ale tie zážitky mi to plne vynahradili.



Rovnako ako som nekupovala žiadne knihy, nedostala som sa ani k pozeraniu filmov, takže aj z toho mám v diári jednu veľkú nulu. Nulu však nemám z pozretých seriálov, to by som si neodpustila. Dopozerala som Once Upon a Time in Wonderland a tým uzavrela prvú sériu aj seriál celkovo, keďže ho ľudia s mocou na to danou nepredĺžili, čo mi ale vôbec nevadí. Konečne som začala doháňať Vikingov, dopozerala som tiež poslednú časť a zároveň i poslednú sériu How I met your mother. Popri tom som zhliadla 19 častí Scrubs. A tradičné seriály, ktoré sa pomaly chýlia ku koncu - Bates Motel, Bones, Glee, The Big Bang Theory, Greys Anatomy, Once Upon a Time, New Girl a dokončila som druhú sériu My mad fat diary s nádejou v ďalšiu. Spolu to pre tento mesiac robí 51 dielov.



Tento mesiac som opäť nezabudla počítať nabehané kilometre, keďže sme chodili skutočne požehnane a ja som takisto dosť cestovala hore - dolu. Behali sme dosť intenzívne na to, aby sme v konečnom dôsledku mali v nohách a kolesách 1674 kilometrov.



Tento mesiac bol však na rozdiel od iného plodný na kešule. Podarilo sa nám spoločne dostať 24 tradičných krabičiek a veruže boli niektoré skutočným orieškom. Vylúštili sme dve multiny a dva otázniky. Podarilo sa nám úspešne zalogovať a navštíviť štyri zemské kešky. Najviac hrdá som však na náš prvý letterbox, ktorý obsahoval peknú pečiatku a bol skutočne skvele ukrytý. Na prvú Cache In Trash Out počas víkendu zeme, kedy sme zbierali odpadky. A na prvé dva eventy, ktorých som sa zúčastnila. Dohromady sme teda tento mesiac dali dokopy 36 kešiek siedmich rôznych druhov, na čo som neskutočne pyšná.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára