nedeľa 15. júna 2014

Happy moment ¤ 17


Náš život je plný malých i veľkých radostí, ktoré každodenne zažívame. Aj napriek tomu mám niekedy pocit, že sa mi nič nedarí, všetko je zle, je mi smutno a podobne. Preto som sa rozhodla, že namiesto toho aby som neustále smútila za niečím čo mi ušlo, sa trochu zameriam na veci, ktoré mi urobili radosť. Predsa len je potrebné tešiť sa aj z maličkostí, ktoré nám rozjasňujú dni.
 

Nejako som zabudla na minulý týždeň, každopádne, ak zaspomínam na oba, hneď prvý týždeň skúškového sa mi podarilo zvládnuť tri skúšky, za čo som bola neskutočne rada, pretože mi tak aspoň ostalo dosť času učiť sa na poslednú a najťažšiu, tá sa však pri pozretí do kníh ukázala ako ešte ťažšia a prehodila som si ju o týždeň neskôr, predsa len nenechám nič na náhodu, aspoň nie pri tomto predmete. Takže som stále ponorená v poznámkach a zvýrazňovačkách.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára