sobota 13. decembra 2014

Tak trochu sa teraz točím okolo Mesta kostí...

Závisláčim. Doslova. Najprv som si prečítala knihu, potom pozrela film a teraz som sa nejako preklikala cez všetky možné videá na youtube až k týmto. A odvtedy nejako nepočúvam nič iné. Tak si vypočujte aj Vy. 
 
 


4 komentáre:

  1. Uáááu! :D Nečakala som takú pecku :D Je vážne super. A asi si budem musieť znovu prečítať všetky časti, lebo sa mi zdá, že mi niečo uniká ... Nezdá sa mi, že je to až také super :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ono to nesúvisí priamo s filmom alebo príbehom :D len to spieva ten herec čo hral Jacea vo filme :D a ja ho proste zbožňujem <3 O:-)

      Odstrániť
    2. Hej hej, viem :D Ale celkovo myslím Nástroje smrteľníkov... Nepočarovali mi až tak veľmi :D

      Odstrániť
    3. Tak no :D ja mám slabosť pre pekných chlapov a keď ešte hrajú skvelých knížných hrdinov :D

      Odstrániť