utorok 6. januára 2015

Goodbye December 2014

Hurá, posledný December v tomto roku! A teraz vážne. Pre mňa sú posledné decembre v znamení súvislej praxe, takže deň čo deň musím vstávať a utekať do nemocnice. Ten tohtoročný december mal však aj pár nádherných chvíľ, ktoré stáli za to. Začalo sa to hneď prvého, keď za mnou prišla moja sestra, dali sme si obed, výlet do Hainburgu, zobrala som ju do Subway aby videla ako sa vypytujú, kým Vám spravia jednu bagetu a potom sme sa šli chystať na večernú Beániu, ktorú usporiadala naša škola. Tam sme sa zabavili jedna radosť, hlavne vďaka Heleniným očiam, ktoré tam hrali a v neposlednom rade aj dídžej hral celkom obstojne. O tretej som odchádzala unavená, ale spokojná domov. Na druhý deň sme sa vybrali na raňajky do Ikei, na obed na sushi a zavŕšili to punčom na Vianočným trhoch. Proste výlet ako sa patrí. Potom som už dennodenne začala chodiť na prax, sem tam som navštívila ešte Vianočné trhy. Raz so spolužiačkami a raz so spolubývajúcimi a obidva razy boli neskutočne skvelé a výborne som sa bavila (taký nezvyk počuť niečo takéto so svojich úst, ale musím uznať, že sú fakt pravdivé). Nakoniec som 19teho odcestovala domov, pomáhala mamine piecť. Absolvovala Štedrý deň, návštevy po rodine, jedny krstiny a nakoniec prišiel domov ocino a oslávili sme Nový rok všetci doma pokope, hraním spoločenských hier. Strašne rýchlo ten mesiac ubehol a strašne veľa vecí sa počas neho odohralo. Ale to je len dobre, lepšie ako keby som nariekala aký nudný mesiac to bol. 


Aj vďaka praxi a prázdninám a tomu, aké je Mesto kostí úžasné sa mi podarilo prečítať až 6 kníh, čo je na moje pomery celkom slušný výkon. Najviac ma samozrejme chytili pokračovania Mesta kostí, aj keď to štvrté už mierne pokulhávalo a Monument 14. Trochu menej už Anděl smrti, ktorý bol veľmi dobrý a priveľmi krátky a na poslednom mieste Rage, s ktorým som sa trápila takmer celú večnosť a konečne sa mi podarilo doklepať aj tých zvyšujúcich 50 strán, ktoré mi chýbali. 


Knihy som tento mesiac nekupovala, nechala som to na ježiškovi, knižíškovi a skvelej Metafore. Takže týmto ďakujem za zaslanie výtlačkov od Yrsy, ktorú som si obľúbila práve vďaka nim a Teplárskeho tajomstva, na ktoré som zvedavá, keďže je to niečo, čo som ešte nečítala. Knižíškovi ďakujem za Atramentové srdce, ktoré mi posledné chýbalo do série, ale už je s bračekom a sestričkou šťastne uložené na poličke. A v poslednom rade kniha Setkání s duchem a Temnou chodbou, ktoré som dostala do poličky do Kindle. Takže Ďakujem, ďakujem, nesmierne ma každá z nich potešila a už sa teším ako ich pohlcem.


Tak dobre ako s knihami som na tom tento mesiac bola aj čo sa týkalo filmov. Celkom sa mi darilo ich pozerať. Pozrela som vďaka Jasonovi Segelovi Kopačky a I love you, man. Priateľ mi odporučil a pozrel si so mnou Strážcov galaxie, ktorých som potom videla ešte raz na Vianoce a musím uznať, že to bol fakt dobrý film a hlavne ma prekvapil soundtrackom a vtipnými hláškami. Nakoniec som videla Flipped, ktorý bol celkom milý no a finále patrí Mestu kostí, ktoré som videla minimálne 8x a potom ešte pár krát so sestrou. Amen.


Biednejšie na tom boli tento mesiac seriály. Videla som len 40 častí, čo je celkom málo v porovnaní s inými mesiacmi, ale na druhej strane, veľa seriálov malo vianočnú pauzu. Je síce pravda, že ich mám na pozeranie viac než dosť aj bez tých aktuálne bežiacich, ale nejako sa mi proste nechcelo. Takže som navždy dopozerala Dead Like Me - 15 častí čo je rekord a tým sa vlastne ten seriál aj skončil. Potom Camelot, ktorý som pozerala len kvôli hlavnému hrdinovi, ale niet sa čo čudovať, ja som už raz taká a hlavne to bola len jedna série s desiatimi časťami, takže za dva dni som to mala zmáknuté. Once Upon a Time si vyslúžil až štyri časti, American Horror Story, Bones a Sons of Anarchy po dve, a po jednej časti Walking Dead, Red Band Society, Z Nation, Pretty Little Liars a TBBT. 






Kešky na tom boli úplne biedne, akurát sme skočili skontrolovať jednu našu a ináč sa nám nejako nechcelo. Nejaké výlety plánujeme až na január, tak uvidíme. Kilometrovo som tento mesiac odjazdila 1168 kilometrov, čo je zase relatívne dosť. A to je vše přátelé.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára