utorok 2. júna 2015

Aktuálne seriálové dianie ¤ 14

V mojom seriálovom kalendári  aj watchliste sa toho za posledné týždne zmenilo neskutočne veľa. V prvom rade, niekoľko sérií ukončilo svoje ročné vysielanie a ja si tak od nich môžem dať prestávku a čakať na ďaľšiu sériu. V mojom prípade ide o seriál Grey´s Anatomy, ktorý skončil skutočne rozporuplne a som zvedavá, čo nové nám ponúkne dvanásta séria. Big Bang Theory takisto skončil jednu sériu a môžme sa tešiť na ďalšiu. Chvalabohu je to jeden z tých kľudnejších seriálov, kde si pri ich skončení človek netrhá vlasy a netrpí nespavosťou z nervov, čo sa napokon komu stane.

Konečne sa mi podarilo dopozerať aj Walking Dead, ktorý ma začal ku koncu mierne nudiť a tak som zhruba posledné štyri časti odkladala pokiaľ sa dalo. Podarilo sa mi však napokon dopozerať aj poslednú časť a usúdiť, že som aj celkom zvedavá na to, čo sa stane v nasledujúcich častiach novej série. Tretiu sériu ukončil aj Bates Motel a musím uznať, že tých 13 častí na jednu sériu mi príde skutočne málo, fakt by som si priala viac, ale potom by to asi stratilo to svoje čaro. Takže sa musím uspokojiť s takým malým počtom a o to nadšenejšie očakávať  ďalšiu sériu.

Po dlhšom váhaní a uvažovaní, keďže sa nerada vzdávam seriálov, ktoré mám rozpozerané, som vyradila zo zoznamu Hemlock Groove, ktorý ma už skutočne s druhou sériou nebavil a ja tak budem žiť s tým, že som dvojsériový seriál ukončila v polovici tej druhej. Nevadí, nejako sa s tým zmierim. Taktiež som bez milosti vyradila iZombie, ktorý ma od začiatku veľmi nebavil, ale stále som mu s nádejou dávala šancu, že sa zlepší a že napokon to predsa len nebude taká kravina. Ale ono sa to proste stále nie a nie zlepšiť. Tak musel ísť. Ako posledný som vyradila seriál The Lizzie Borden Chronicles, ktorý je relatívne nováčikom na seriálovej scéne a už po troch častiach ma ničím extra neoslovil a keďže som už bola rozbehnutá, tak som si povedala, že nebudem mínať čas nad zlými seriálmi a poslala som ho tam odkiaľ prišiel. 

Na poslednom, ale veľmi významnom mieste sa v tomto článku nachádza seriál Mercy, ktorý som objavila tak trochu náhodou a rozhodla som sa ho pozrieť, pretože mal iba jednu sériu. Veľkým plusom pre mňa bolo prostredie nemocnice zdravotné sestry v hlavnej úlohe (asi sa to stáva nejakou formou mojej posadnutosti). Sledujeme tak život troch zdravotných sestier, ich rodín, priateľov, manželov a milencov a to všetko v neskutočne zložitých vzťahoch, ktoré máte chuť šmahom ruky vyriešiť a dopriať tak hlavným postavám trochu šťastia, aj keď istá hlavná postava, alebo skôr dve mi išli niekedy tak na nervy, že by som ich najradšej ovalila mechom po hlave, aby už dostali konečne trochu rozumu a začali sa chovať aspoň trošku normálne a nie ako malé rozmaznané deti, ktoré nevedia, čo so sebou.

 Mne osobne sa najviac páčila postava Chloe, ktorá prišla ako malá bábika a počas jednotlivých častí sledujeme jej premenu na čoraz skúsenejšiu a šikovnejšiu sestru, ktorá si poradí s hocičím. Taktiež sami páčila rodina Veroniky, aj keď ona sama nebola veľmi úžasná, jej bratia a rodičia rozhodne boli veľmi pozitívnou stránkou seriálu. 

Už dopredu som vedela, že má seriál iba jednu sériu, takže keď sa séria chýlila ku koncu, čakala som nejaký dojímavý záver, strih, titulky. Keď sa tak nestalo, ostala som zaskočená. Zrušenie seriálu sa asi oznámilo až po natočení poslednej časti, nakoľko tá sa skončila ukážkovo tak, že by po nej mala nasledovať ďalšia, aby sa všetko dalo do poriadku a vysvetlilo. Nič také! Seriál ma nechal na pokraji nervového zrútenia s neukončeným koncom! Keďže však ide o seriál už staršieho roku, neostalo mi nič iné len sa s tým zmieriť. Rozhodne však odporúčam každému, kto má rád seriály z nemocničného prostredia a nevadí mu troška naivity a dramatickosti vo vzťahoch. Ja si ho rozhodne dakedy pozriem znova, keď už to pre mňa nebudú také nervy, len príjemná oddychovka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára