štvrtok 30. júla 2015

Aktuálne seriálové dianie ¤ 16

Pokračujeme v letných pilotných epizódach nových seriálov. Spočiatku som myslela, že ich bude trochu viac, ale napokon som bez pozretia vyradila seriál Complications, ktorý sa mi nepáčil ani po prvých minútach a vlastne ani jeho opis ma až tak veľmi nezaujal. Takže som to zabalila už dopredu. Pozrela som však ešte Astrounat Wives Club, ktorý vyzeral spočiatku celkom sľubne, Sense8, ktorý vyšiel celý v jeden deň, ale ja som sa zatiaľ dostala len k tej prvej časti a Proof, od ktorého som ja osobne čakala niečo viac. Zároveň teda týmto článkom ukončujem minisériu o nových seriáloch a v najbližších dňoch sa už budem opäť venovať svojim stáliciam, ktoré ovládajú moje srdce a pri niektorých sa už neviem dočkať konca prázdnin a ich opätovného nástupu na scénu.

Sense 8 – 8. 6.

Osm lidí z celého světa po brutální vraždě zjistí, že jsou společně psychicky a emotivně spojeni. Nejen, že se vzájemně dokážou vidět a mluvit spolu, jako by byli na stejném místě, ale zároveň také mají přístup k největším tajemstvím těchto lidí. Společně musí přijít na způsob, jak přežít. Jsou totiž loveni jinými, kteří je dokáží vidět a ohrožují tak světový pořádek.

Pilot tohto seriálu je ukážkový. Od začiatku do konca nám približuje osem hlavných postáv, s ktorými sa budeme stretávať a ukazuje ich príbeh, ako sa vlastne spojili a dostali sa k schopnosti vnímať jeden druhého. Sledujeme samovraždu akejsi ženy, ktorá je za to zodpovedná a následne vidíme ako jeden po druhom postupne prenikajú do svojich životov v podobe rôzne vnímaných predmetov a zvukov. Ja osobne nie som priveľmi nadchnutá, ale na druhej strane dostatočne na to, aby som si pozrela ešte niekoľko ďalších častí a potom sa uvidí, čo ďalej.

Proof – 16. 6.

Dr. Carolyn Tyler je výborná chiruržka, která se snaží vyrovnat se ztrátou svého syna, čímž se naopak vzdaluje své dceři. Je odhodlaná ponořit se do případů reinkarnace, zkušeností, kdy pacient opustil své tělo a čehokoliv, co by jí pomohlo zodpovědět jedny z největších otázek života: Končí vše skutečně smrtí, nebo existuje něco víc?

Tak toto vyzeralo ako spočiatku celkom slušný nápad na seriál, ale v konečnom dôsledku ma nezaujal už ani samotný pilot, takže som ani len nedávala šancu daľšej časti. Nesympatická herečka v hlavnej úlohe bola hneď prvým dôvodom a akýsi nejasný dej prvej časti ma rozhodne na celú sériu nenavnadil. Takže rozhodnuté bolo hneď. Život je predsa príliš krátky, aby sme sledovali zlé seriály, alebo také, ktoré nás nebavia.

The Astronaut Wives Club – 18. 6.

Drama o manželkách astronautů odehrávající se v 60. letech. Seriál představí reálné příběhy žen, které stály po boku největších hrdinů americké historie během vrcholu závodů o dobývání vesmíru.

Trailer vyzeral celkom zaujímavo, tak som si povedala, prečo nie. Keď som si však pustila prvú časť, mala som pocit, že pozerám na mierne zrýchlený film, v ktorom sa už všetko podstatné odohralo. Skupina astronautov, skupina manželiek, ktoré hneď naznačia svoju rivalitu, podporu manželov a nakoniec aj tak skončia na jednej párty akože podporujúc jedna druhú. Banda astronautov, ktorí sa snažia predbehnúť v tom, ktorý sa do vesmíru dostane ako prvý, sláva, ktorú si užívajú plnými dúškami, ženy, alkohol. Záverečné odpočítavanie a my už len čakáme, či sa raketa vráti späť na zem v poriadku a či si jeho žena nezačne niečo s reportérom, ktorý sa už od začiatku chová akosi podozrivo prítulne. Celkom som sa na tento seriál tešila, ale v konečnom dôsledku rozmýšľam, či mu venovať čas aspoň na prvých päť častí alebo to zabaliť rovno.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára