streda 30. septembra 2015

Goodbye September 2015

September pre mňa nebol nejako výnimočný mesiac. Väčšinu dní som strávila v robote a ten zvyšok som sa len tak preflákala. Dokonca ani to mesačné bilancovanie nie je bohviečo.

Dokopy som videla len 5 častí z niektorých seriálov a len dva filmy. Jedným z nich bola Šibenica, na ktorý som bola celkom zvedavá, ale nakoniec to bolo celkom veľké sklamanie, hlavne kvôli kamere. Neviem, čo to je teraz za módu točiť filmy ako keby na mobil alebo keď to točí jedna z postáv na svoju kameru. Potom človeku dosť záberov újde a všetko je také roztrasené. No proste nejako nič pre mňa. Druhým bola Fraktúra, ktorý ma ani nejako nelákal, ale nakoniec som si ho pozrela kvôli hlavnému hercovi a nemyslím tým Hopkinska a vykľulo sa z toho celkom dobré filmové posedenie. Napínavé, dobre natočené, postavy mi nešli na nervy, proste film, ktorý stojí za pozretie. 

Knihy som nekupovala, ani nečítala. Nejako sa môj život zmenil, odkedy chodím do roboty a ja si na to asi potrebujem zvyknúť. Už sa dokonca teším na dovolenku, ktorú mám nahlásenú v Októbri, akurát keď príde ocino a budem si môcť pár dní konečne oddýchnuť, lebo tento September bol služobný zabijak, ale keď som zvládla toto, musím už asi všetko.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára